Dzień dobry!
Pozdrowienia z Centrum Pomorza.

KOSZALIN

Miasto średniej wielkości, położone w północnej Polsce. W połowie drogi pomiędzy dużymi ośrodkami miejskimi – Szczecinem i Trójmiastem. Kiedy zapytaliśmy przypadkowych ludzi jakie mają z nim skojarzenia, większość z nich odpowiadała: “żadnych”. Co innego mieszkańcy, którzy mają bardzo pozytywny stosunek do swojego miasta lub wręcz są w nim zakochani. Koszalin.

Dotychczasowa formuła funkcjonująca przez lata – „Koszalin pełnia życia” uległa wypaleniu. Hasło było zbyt ogólne, i nieefektywne jako nośnik założeń strategicznych marki, przez co miasto borykało się z  brakiem wyrazistych skojarzeń. Potwierdziły to prowadzone przez blisko rok miejskie konsultacje. Cykl spotkań z przedstawicielami biznesu, organizacji pozarządowych, kultury, nauki, sportu, i innych środowisk został podsumowany raportem.

Tak zrodziła się koncepcja marki „Koszalin – Centrum Pomorza”, a zadanie Rio Creativo polegało na przełożeniu jej na język komunikacji wizualnej. Z naszego punktu widzenia – konsultantów do spraw marki i projektantów – to komfortowa sytuacja, gdy można opierać komunikację na sferze faktów, a nie aspiracji.

001 Koszalin.jpg

002 new_old logo.pngKoszalin.gif003 Koszalin.jpg004 Koszalin_id.jpg005 Koszalin.jpg006 Koszalin.jpg007 Koszalin.jpg008 Koszalin.jpg009 Koszalin.jpg010 Koszalin.jpg

011 koszalin.jpg012 koszalin.jpg013 pikto.jpg014 postery.jpg015 Koszalin.jpg016 pinsy.jpg017 mood.jpg

powrót do góry
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021