Trzy Fale, oprócz klasycznych atrakcji parku wodnego, zapraszają również do strefy rehabilitacji, spa i fitness. W kompleksie znajdziemy restaurację i przestrzeń konferencyjną przystosowaną do organizacji mniejszych i większych eventów. Słupski aquapark jest więc zdecydowanie czymś więcej, niż tylko kolejną pływalnią miejską i właśnie to chcieliśmy silniej zaakcentować przy tworzeniu nowej identyfikacji.
Mnogość atrakcji parku wodnego odzwierciedla szeroka paleta barw, jaką zastosowaliśmy. Kolory i ich połączenia zaskakują świeżością, emanują pozytywną energią, zapraszają do aktywności. Całość koncepcji dopełnia nowy font, opływowymi kształtami nawiązujący do sygnetu i ogólnego motywu wody, który w naturalny sposób jest tutaj motywem wiodącym.
Zanim Trzy Fale zyskały nową oprawę wizualną, poświęciliśmy dużo czasu na przeanalizowanie priorytetów i struktury nowej komunikacji. Jednym z założeń było wkroczenie do przestrzeni miejskiej z billboardową kampanią teaserową. Postanowiliśmy zrobić to impaktowo, wysyłając zwięzłe, intuicyjne komunikaty. Realizację poprzedziła dedykowana sesja zdjęciowa, w której w role modeli wcielili się mieszkańcy miasta. W ten sposób zasygnowaliśmy, że Trzy Fale to miejsce spotkań dla osób w każdym wieku i preferujących różne aktywności.
Mamy nadzieję, że między innymi dzięki naszej pracy, park wodny Trzy Fale ugruntuje swój wizerunek miejsca z potencjałem i szeroką gamą atrakcji.