Dzień dobry!
Tu dzieją się niezwykłe rzeczy. 
  • Rio to miejsce, w którym od 14 lat
    krzyżują się różne perspektywy
    i punkty widzenia.
  • Na każdym etapie działamy na styku tego
    co zrozumiałe i namacalne z czymś
    nieoczywistym i zaskakującym.
  • Wierzymy w szczere i silne marki oraz w to,
    że autentyczne przekonania przyciągają ludzi
    dzielących te same wartości.

Co robimy w Rio:

  • palma.jpgpalma1.giftworzymy Powołujemy marki do życia i pomagamy
    znaleźć należne im miejsce.
  • tukan.jpgtukan1.gifrozwijamy Wierzymy w silne marki. Tworzymy rozwiązania, które nadają im wyrazistości.
  • motyl.jpgmotyl1.gifprzekształcamy Przyjmujemy nową wizję, określamy cele, ustalamy strategię. Opiekujemy się
    markami na każdym etapie ich istnienia.
Jak to robimy? Jesteśmy ciekawi. Przyglądamy się markom z bliska, głęboko wnikając w ich DNA. Jednocześnie z szerokiej perspektywy oceniamy kontekst w jakim działają. Na każdym etapie łączymy wiedzę i strategiczne podejście z wyobraźnią i intuicją. Ten mix pozwala nam proponować zaskakujące rozwiązania, które działają i angażują. To sprawia, że marki, dla których pracujemy zyskują charakter, dobrze wyglądają i lepiej radzą sobie na rynku.
  • Research, analiza i insighty Research, analiza i insighty W Rio Creativo każdy projekt brandingowy jest poprzedzony solidną analizą sytuacji marki i jej otoczenia rynkowego. Kładziemy duży nacisk na etap planowania i odkrywania, które należy wykonać, zanim cokolwiek zostanie stworzone.

    W naszej pracy łączymy kompetencje strategiczne i projektowe. Wiemy, że bez insightów konsumenckich i danych strategia jest tylko intuicją, a bez solidnych podstaw projekt nie osiąga swojego pełnego potencjału.
  • Strategia marki Strategia Jesteśmy praktykami brandingu, dlatego zawsze "myślimy marką". Co to oznacza? Przede wszystkim planowanie w dużej skali, działanie z myślą o długiej perspektywie i odpowiadanie na pytanie "dlaczego". Łatwo jest stworzyć iluzję wiedzy i przyjąć założenia oparte na przekonaniach. Z tego powodu każdy projekt musimy zaczynać od samego początku, a odkrywanie jest jego nieocenioną częścią.

    Pomaga nam to głęboko zrozumieć, co musimy stworzyć. Nasza strategia jest pisana ze zrozumieniem stojących przed nami problemów i odpowiednich działań opartych na celach. Jeśli proponujemy warsztaty, to po to, aby uzyskać wiedzę lub wygenerować pomysły.
  • Design i kreacja Design i kreacja Design jest dla nas czymś więcej, niż tylko zestawem ładnych obrazków. To także zestaw narzędzi, form, nośników, ale i sam proces. Musi się on wiązać z użytecznością, zastosowaniem w praktyce i lepszym życiem.  Myślimy o tym na każdym etapie budowania marki. Świadomie często przełączamy się między przestrzenią fizyczną, a światem cyfrowym, ponieważ naszym zdaniem oba te wymiary niezmiennie się przenikają, nadając nowy wymiar komunikacji. 

    Za pomocą designu budujemy język wizualny marek, rozwiązując tym samym najbardziej wymagające problemy projektowe.
  • Identyfikacje wizualne Identyfikacje wizualne Dobry branding nie może być zrozumiały bez silnej identyfikacji wizualnej. To właśnie ona odróżnia, pomaga klientom szybciej i łatwiej rozpoznać markę, wyraża jej unikalne cechy i wartości, z którymi odbiorcy mogą się utożsamić. Pomaga stworzyć trwałą więź emocjonalną.

    Naszym celem jest tworzenie pojemnych identyfikacji wizualnych, które realizują założone cele oraz sprawdzają się w kontekście, w jakim występują.

    Czy jesteś gotowy na rozwój swojej marki? 
  • Projektowanie opakowań Projektowanie opakowańWierzymy, że za banalnym stwierdzeniem "opakowanie to najlepszy sprzedawca" kryje się głębszy sens. Według nas opakowania opowiadają historie, a historie sprzedają produkty. Każdy producent chce, aby jego opakowanie wyróżniało się i było kluczowym czynnikiem napędzającym sprzedaż, łącząc historię marki z kupującymi.

    Opakowania, które projektujemy są często produkowane w milionach sztuk. Dlatego zależy nam na propagowaniu rozwiązań pozwalających zmniejszyć ilość materiałów, redukujących ich rozmiar i wagę. Chociaż wciąż nie ma materiałów idealnych, możemy tworzyć inteligentne rozwiązania, które mniej zanieczyszczają środowisko i zmniejszają ślad węglowy.
  • Brand consulting Brand consultingWszystko zaczyna się od rozmowy. Często w jej trakcie okazuje się, że strategia biznesowa i strategia marki są ze sobą rozbieżne. W Rio łączymy je razem, aby osiągnąć Twoje cele biznesowe. Działamy na strategicznym styku zarządzania firmą i marketingu. 
    Zrozumienie więzi pomiędzy biznesem i marką jest też kluczem do sprawnego przeprowadzenia procesu rebrandingu.

Dla kogo? Między innymi dla:

  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 2.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 3.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 4.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 5.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 6.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 7.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 8.svg
  • WE-logo.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 10.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 11.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 12.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 13.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia 14.svg
  • MaskaObszar roboczy 1 kopia.svg
  • MaskaObszar roboczy 1.svg
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png

Zespół

  • t01.jpg Marcin Zgórski Managing DirectorWarszawiak z urodzenia, słupszczanin z wyboru. Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz podyplomowo Psychologię Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.
    Przez kilka lat zdobywał doświadczenie w działach client service większych i mniejszych agencji reklamowych, głównie w pracy dla klientów sieciowych. 
    "Zawsze mieliśmy z Markiem dużo wspólnych tematów do rozmowy, nawet po kilku latach przerwy, mieszkania w różnych innych miastach. Na pewnym etapie życia pojawił się pomysł, aby wrócić z rodzinami do Słupska i zacząć tworzyć firmę tutaj. Tak 12 lat temu powstało Rio."

    Linkedin
     
     
    Marcin Zgórski Managing Director bio
  • Marek Guziński Managing Director / Creative DirectorWspółzałożyciel Rio. Projektant.
    Zakochany w markach i brandingu. 
    Odpowiada za dział kreatywny, który nie oddziela strategii marki i pozycjonowania od designu i egzekucji. Wierzy, że praca z markami to proces ciągły, ale i fascynujący, szczególnie jeśli ma się szansę go realizować w takim zespole jak ten w Rio.
    Fan koszykówki. Czasem gotuje.
    Marek Guziński Managing Director / Creative Director bio
  • rio_foto_www_iza.png Iza Bojanowska-Guz Project Manager Mieszka w Słupsku mniej więcej tyle lat, ile istnieje Rio. Edukacja z ekonomii i zarządzania zaprowadziła ją na dwie Politechniki - Koszalińską i Gdańską. Przez cały ten czas nie próżnowała zawodowo. Działała zarówno w "budżetówce", jak i sektorze prywatnym, dzięki temu doskonale rozumie oba obszary. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z klientami różnych branż i na różnych szczeblach.

    W Rio od 2013 roku, bo bardzo chciała. A jak coś bardzo się chce, to można, i tego się trzyma :) Na co dzień ogarnia, planuje, opiekuje się, doradza, rozmawia i cieszy się swoją pracą.
    Jak to mówią niektórzy klienci: rakieta marketingu.

    Linkedin
    Iza Bojanowska-Guz Project Manager bio
  • Marcin Jakowczyk Graphic DesignerOd lat zajmuje się projektowaniem graficznym i street art’em. Jest absolwentem Komunikacji Wizualnej ASP w Gdańsku. Pasjonat muzyki Funk, Disco i Jungle. Wieczorami dzieli się muzyką, będąc muzycznym selekcjonerem.

    Jeśli spotkacie go gdzieś przemykającego na kolarzówce, nie zapomnijcie pomachać. 
    W Rio spełnia się realizując projekty brandingowe.
    Marcin Jakowczyk Graphic Designer bio
  • Marta Zarzycka Graphic Designer Absolwentka studiów pierwszego stopnia na ASP w Gdańsku na wydziale grafiki. W swoim życiu bardzo ceni sobie fakt, że praca nie jest dla niej nudnym obowiązkiem. Każdemu życzy tego, aby mógł robić to, co daje mu satysfakcję i dużo przyjemności, zwłaszcza kiedy codzienność pochłania dużo siły i energii na pokonywanie przeciwności.
    Lubi głośno zachwycać się różnymi pysznościami, swoją ulubioną nutą i innymi rzeczami sprawiającymi, że aż "rośnie" od nadmiaru emocji ;)
    Marta Zarzycka Graphic Designer bio
  • Klaudia.jpgKlaudia.jpg Klaudia Radzewicz Project ManagerZ pochodzenia Słupszczanka, choć kilka lat spędziła w kraju wiatraków i tulipanów. Najmłodsza w teamie - stażem i wiekiem. Absolwentka Zarządzania zasobami ludzkimi, kontynuuje naukę na kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Gdańskim.
    Pracowała w różnych branżach, ale to Rio pozwala jej rozwinąć skrzydła. Zorganizowana i otwarta, miłośniczka mocnego brzmienia i zwolenniczka kawy z mlekiem, co w Rio nie jest takie oczywiste ;) 
    Klaudia Radzewicz Project Manager bio
  • Paulina Szczepańska Graphic Designer Projektantka z wykształcenia i zamiłowania. Co jakiś czas szukała szczęścia w innych częściach Polski, ale zawsze wracała do Słupska, by wreszcie na stałe w nim osiąść.
    Do Rio dołączyła w 2012 r. jako pierwszy pracownik. W karierze zawodowej miała okazję projektować rowery jak i pracować dla korporacji, ale nigdzie nie czuła się tak dobrze jak w Rio.
    Paulina Szczepańska Graphic Designer bio
  • Gosia.jpgGosia.jpg Małgorzata Sokołowska Project Manager Dusza artystyczna, od dziecka związana z teatralną sceną. Laureatka wielu nagród aktorskich. Znajduje w sobie niezwykłe pokłady dobrych uczuć i kreatywności. Uwielbia pracę z ludźmi i świetnie się w tej roli sprawdza. Jest zaangażowana w życie społeczne, organizując eventy i różne przedsięwzięcia z zakresu kultury i sposobu spędzania wolnego czasu. Wielbicielka gier planszowych. Małgorzata Sokołowska Project Manager bio
  • Chcesz do nas dołączyć? Napisz na: biuro(at)riocreativo.pl


 
kontakt-1.jpg onas-1.jpg
kontakt-3.jpg onas-2.jpg


 
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021