Witaj w Rio Creativo
Konkretnie i na czas.

BORMECH

Jak pokazać stabilną, rodzinną firmę, kojarzącą się dotychczas wyłącznie ze zbiornikami LPG jako nowoczesnego gracza na rynku usług w zakresie stali? To zadanie dla Rio - nie tylko w kontekście wizualnym, ale też strategicznym.
Klient:

Pochodząca ze Słupska rodzinna firma Bormech od ponad 50 lat buduje swoją pozycję i doświadczenie w branży zbiorników LPG. Gdy oprócz wytwarzania zbiorników na horyzoncie pojawiły się nowe możliwości produkcyjne, świadomy potencjału do wykorzystania zespół postanowił działać.

Zadanie:

Bormech w produkcji zbiorników stał się jednym z liderów, ale możliwości produkcyjne dla tego obszaru osiągnęły poziom constans. Zarządzający firmą widzieli pole do rozwoju, potrzebowali jednak pomocy we właściwym rozpowszechnieniu tych działań. Produkcja zbiorników jest silnym filarem, ale zawsze warto budować inny. Dla Bormechu są to kompleksowe usługi produkcji ze stali dla sektora B2B z wykorzystaniem posiadanego parku maszynowego.

Jak pokazać stabilną, rodzinną firmę, kojarzącą się dotychczas wyłącznie ze zbiornikami LPG jako nowoczesnego gracza na rynku usług w zakresie stali? To zadanie dla Rio - nie tylko w kontekście wizualnym, ale też strategicznym.

Pomysł i strategia:

Prace strategiczne, którymi zajęliśmy się w pierwszej kolejności musiały dać nam kontekst: miejsce, w jakim firma aktualnie się znajduje i dokąd chce zmierzać. Właściwe poprowadzenie komunikacji było kluczowe, bo branża i rynek, w których się poruszaliśmy są specyficzne, wąskie, bardzo specjalistyczne. A perspektywy stawiały przed Bormechem nowego klienta, z konkretnym insightem. Takiego, dla którego liczy się jakość i terminowość jego produkcji, i który szuka zaufanego partnera, dającego mu to, czego potrzebuje. Ale też pewność, że wszystko odbędzie się zgodnie z planem. Oczekuje indywidualnego podejścia, sprawnej komunikacji i perspektywy długofalowej współpracy.

Dlatego ścieżka dla Bormechu była czytelna. Nie bez powodu pojawia się słowo KONKRETNY. Taka komunikacja powinna bazować na szczerości i konkretach, bo tego oczekują odbiorcy. W obszarze, w którym działają liczy się jasna informacja, prosty komunikat. Nie wyklucza to mówienia językiem korzyści, pod warunkiem, że jest oparty na faktach. Dużym atutem jest płaska struktura, co dla klienta oznacza szybką decyzyjność. Natomiast doświadczenie i tradycja, będące w DNA tej rodzinnej firmy to ważny czynnik wiarygodności i rzetelności. Dlatego najbardziej naturalnym, wypracowanym w tym wypadku brand essence jest “Specjalistyczne wsparcie Twojego biznesu, konkretnie i na czas.”
1-min.png2.gif3-min.png4.gif5-min.png6-min.png7-min.png8-min.png9-min.png10.gif11-min.png12-min.png13-min.png14-min.png15-min.png16-2-min.png17-min.png18-min.png19-min.png20-min.png21-min.png22-min.png23-min.png24-min.png25-min.png26-min.png27-min.png28-min.png
powrót do góry
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021