Gastro Ninja zmienia lokalny rynek gastronomiczny.
Dzień dobry!
Lokalna rewolucja w gastronomii.
gn-top-1957x592-web.png

Gastro Ninja

Gastro Ninja

Gastro Ninja to aplikacja zaprojektowana przez restauratorów z myślą o restauratorach, oparta na transparentności, uczciwości i wzajemnym wsparciu. Jest to też narzędzie dla klientów, którzy pragną aktywnie wspierać lokalną gastronomię, oferujące im możliwość bezpośredniego kontaktu z ulubionymi lokalami. W przeciwieństwie do innych platform zamówień online, które często opierają się na wysokich opłatach i nie promują bezpośrednich relacji między restauracjami a ich klientami, Gastro Ninja stawia na bliskość i współpracę. Dzięki temu restauratorzy nie tylko zyskują narzędzie do efektywnej sprzedaży, ale również budują trwałe relacje z klientami.

 

Kontekst

Segment zamówień on-line i branża gastronomiczna w Polsce prężnie się rozwija, od food trucków aż po luksusowe restauracje, łącząc tradycję z nowoczesnością. Postęp technologiczny, zmiany w preferencjach klientów i ekonomia napędzają innowacje w kulinariach, umożliwiając łatwe zamawianie jedzenia.

Jak to działa?

 
Z Gastro Ninja, każde zamówienie przekuwa się w punkty lojalnościowe, które można wymieniać na darmowe dania w swoich ulubionych restauracjach. To proste: jesz, zbierasz punkty i cieszysz się gratisami! Co więcej, Gastro Ninja wprowadza element rywalizacji - można wyzwać znajomych na Ninja-pojedynki i walczyć o dodatkowe punkty oraz bonusy. Dzięki Gastro Ninja, każda wydana złotówka to krok bliżej do smacznych nagród. 

Z punktu widzenia restauratora Gastro Ninja może stać się kluczowym narzędziem wspierającym jego biznes w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu ich satysfakcji.
 

Proces i Realizacja

Przeprojektowanie marki otwiera świetną możliwość do odświeżenia jej wizerunku. Dotychczasowy  branding Gastro Ninja nie oddawał realiów rynkowej pozycji oraz ambitnych planów. 

Dalszy rozwój wymagał nowej, dopasowanej identyfikacji wizualnej. Nasze podejście opierało się na dogłębnej analizie potrzeb i oczekiwań zarówno użytkowników aplikacji, jak i restauratorów. Przeformułowaliśmy komunikację marki, aby lepiej oddawać jej misję i wartości, jednocześnie zachowując lekkość i przystępność przekazu. Nowa identyfikacja wizualna, która łączy w sobie świeżość i dynamikę, wyróżnia Gastro Ninja na tle konkurencji, jednocześnie podkreślając jej rolę w promowaniu zrównoważonego konsumpcjonizmu, chociażby poprzez funkcję zero-waste, która pozwala restauratorom uratować jedzenie przed zmarnowaniem, a klientom jego korzystny zakup.

Identyfikacja wizualna
Logo
--
2023

#TeamRio:
Marek Guziński
Marcin Jakowczyk
Marcin Zgórski

Client:
Gastro Ninja

16-app-2.png5.png18.png

2 kopia.png9-2.png

4.png20-4.png14.png

22-fight-2.png19-2-2.png

1.pngGn dobry2-kadr.png17-2.png

powrót do góry
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021