Nowa identyfikacja „Czarni to Wy” wywodzi się z dobrze nam znanych obrazów i emocji: od momentów z boiska, kibiców pełnych pasji do koszykówki, ich czerwonej energii dopingu, poprzez ruch w koszykówce, po tradycje koszykarskie w Słupsku, znaki pierwszych herbów i oczywiście nazwę Czarni, która spina to wszystko. Nowe logo jest klasyczne i symbolizuje dążenie klubu do osiągnięcia konkretnych celów. Nowa identyfikacja klubu ma go wzmocnić, rezonować z otoczeniem. Warto podkreślić, że „Czarni to Wy” to nie tylko sport, koszykówka od dzieci po ekstraklasę, wygrane i przegrane, ale przede wszystkim społeczność wokół i różne pasjonujące historie kibiców splecione z drużyną.
“Cieszymy się, że do naszych partnerów dołączyła agencja Rio Creativo. To profesjonaliści, którym bez najmniejszych oporów powierzyliśmy naszą nową identyfikację. Przekonali nas swoją miłością do basketu, ale przede wszystkim wysokim poziomem prac. Jestem przekonany, że w pod tym względem Czarni Słupsk wciąż będą w koszykarskiej czołówce w Polsce.” – mówi prezes STK Czarni, Michał Jankowski.