Dzień dobry!

Otwieramy nowe horyzonty.

Crestbrick

Rynek nieruchomości w Singapurze jest znany z wysokich cen i ograniczonej dostępności gruntów, co czyni go jednym z najdroższych na świecie. Pomimo wysokich kosztów, pozostaje silny dzięki dużemu popytowi zarówno ze strony lokalnych, jak i międzynarodowych inwestorów poszukujących stabilnych zwrotów. Tworzy to przestrzeń do funkcjonowania i rozwoju takich marek jak Crestbrick. Ich misja, polegająca na ułatwianiu inwestycji w nieruchomości nie tylko w Południowej Azji, ale także na całym świecie, idealnie wpisuje się w naszą filozofię tworzenia marek z prawdziwą wartością. Ich unikalna filozofia “Pod-based investment” pozwala inwestorom z mniejszymi portfelami łączyć się w grupy, zwiększając ich możliwości kapitałowe przy zakupie atrakcyjniejszych nieruchomości. 

Singapur to miejsce, które łączy w sobie wiele kultur, języków i tradycji, co idealnie odzwierciedla międzynarodowy charakter naszego klienta.
Istotą marki Crestbrick jest budowanie globalnej zaangażowanej i świadomej społeczności inwestorów, którzy swoimi działaniami tworzą długotrwały i pozytywny wpływ na rozwój rynków nieruchomości. Rozumieją globalne wyzwania i trendy, co prowadzi do innowacyjnych rozwiązań i efektywnych działań. Inwestycje i inicjatywy podejmowane przez członków tej społeczności nie są jedynie nastawione na szybki zysk, lecz mają na celu trwałe zmiany przynoszące korzyści przyszłym pokoleniom.
 
Crestbrick łączy inwestorów, którzy dzielą wspólne wartości i cele, wspierając się wzajemnie, wymieniając doświadczenia i współpracując nad projektami.  Ich działania obejmują zrównoważony rozwój, inwestycje w edukację, zdrowie, technologie odnawialne oraz inicjatywy społeczne, które poprawiają jakość życia.

Naszym pierwszym krokiem było stworzenie symbolu, który będzie reprezentował te idee w sposób klarowny i wyrazisty, nawiązując przy tym do tradycji, rzetelności i wiarygodności.
 

Identyfikacja wizualna jest świeża, nowoczesna, zaskakująca i lekka. Oparliśmy ją na inicjałach CB, z których powstał layout. Łącząc pomysły, zasoby ludzkie otwierają nowe możliwości i dają możliwość stworzenia czegoś wyjątkowego. To właśnie definiuje Crestbrick.

Nowe logo jest eleganckie i klasyczne, eksponujące jednocześnie powagę i dojrzałość rynku. Dobrana kolorystyka wraz z typografią podkreślają zarówno ich profesjonalizm, jak i innowacyjność, zachowując przy tym solidnie wypracowany, nowoczesny oraz międzynarodowy charakter.
Identyfikacja wizualna
Logo
--
2024

#TeamRio:
Marek Guziński
Marta Zarzycka
Marcin Zgórski

Client:
Crestbrick
2.png3_ILU BUILDINGS.jpg5 founders.jpg
7.jpg4 tryptyk.jpg8.jpg
10 layouty.jpg11 TXT.jpg12 zdjęcia-chat_gif_1.gif13PROPERTY3.jpg
15 Insta_3.jpg16  guideBOOK.jpg17 whale.png18tel.jpg19 aspen3.jpg20.jpg
powrót do góry
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021