Dzień dobry!
Rio Creativo at work.

Sesja Weinheimer Leder

Rio Creativo at work :)

Wraz z Yolk i Studio Mleko z Poznania zrealizowaliśmy video i zdjęcia dla jednego z naszych klientów - firmy Weinheimer Leder.


Skóra, kolory i klasyka to tematy na najbliższe dni. Efekty bardzo złożonego projektu (nie tylko sesji) znajdziecie TUTAJ.001.jpg002.jpg004.jpg003.jpg005.jpg
rio
-
14.09.2020
-
branding sesja zdjęcia photoshooting weinheimerleder leather pictures photo

Suwałki - nieoczekiwany zwrot akcji

Każda zmiana wymaga odwagi, zawsze ma swoich przeciwników i powinna być przygotowana na konfrontację. Każdy kto brał udział w procesie rebrandingu o tym wie.

Dlatego trzeba się do niego dobrze przygotować i świadomie przebrnąć przez każdy jego etap. Szczególnie wrażliwy na wszelkie niedoskonałości i zaniedbania w tym obszarze jest rebranding miejsc. Ilość zaangażowanych osób, ich opinie, ścierające się wizje i lokalne antypatie muszą się przy takiej okazji objawić.

Suwałki świadomie podeszły do tematu przebudowy swojego wizerunku. Powstała szeroka grupa ds. strategii, która po wielomiesięcznym procesie wypracowała założenia dotyczące marki miasta i kierunków jej promocji. My zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie identyfikacji wizualnej osadzonej na tych fundamentach. Zaproponowaliśmy trzy wizualne kierunki, które zostały szeroko przedyskutowane. Wybraną koncepcję mocno przepracowaliśmy i dostosowaliśmy do konkretnych wymogów klienta. Nasze wszelkie wątpliwości były rozwiewane przekonaniem i pewnością zgłaszanych uwag. To dawało nadzieję na świadome i konsekwentne wdrożenie. Ale stało się inaczej. Po zderzeniu się z krytyką Miasto z niezrozumiałych z naszej perspektywy powodów wycofało się z wdrożenia wszelkich zmian. Nie dało szansy obronić się własnej pracy i przyjętym założeniom, które tak pielęgnowane były na wszystkich dotychczasowych etapach. Szkoda, bo Suwałki mają wiele do zaoferowania i nie mają powodów do kompleksów.

Waszym i naszym klientom życzymy odwagi i konsekwencji.

Sterowanie marką w otoczeniu gdzie zakłócenia są normą

Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach, za to każda skrycie marzy by zostać synonimem swojej kategorii, takimi adidasami które zastępują w naszych głowach, nazwy wszystkich innych butów sportowych. By ułatwić markom spełnienie swojego marzenia powstał raport bazujący na metodzie badawczej BrandAsset Valuator, którą w liczbach można opisać jako; 51 krajów, 55 000 marek, 1 000 000 konsumentów.
powrót do góry
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021