UNIWERSYTET POMORSKI W SŁUPSKU
To wyraz dużego zaufania kiedy firma, organizacja czy instytucja powierza agencji pracę nad swoją marką. A co może oznaczać, gdy ta sama organizacja powierza rebranding tej samej firmie po raz drugi w ciągu kilku lat?
W przypadku Akademii Pomorskiej, która właśnie stała się Uniwersytetem Pomorskim w Słupsku, to wyraz pełnego przekonania, że ten projekt okazał się sukcesem. Świeżo dokonana rewolucja w statusie uczelni z akademii na uniwersytet oznacza nie tylko wyższą jakość oferowanego wykształcenia, lepszą rozpoznawalność w Polsce i za granicą czy wzrost liczby zagranicznych studentów. To przede wszystkim wzrost konkurencyjności na trudnym rynku edukacyjnym i znaczny prestiż dla uczelni, miasta i całego regionu.
Zostaliśmy poproszeni o pokazanie tej zmiany, lecz tym razem proces rebrandingu jest dużo bardziej złożony i głęboki, a nasza praca obejmuje wiele aspektów i działań. Dziesiątki spotkań z władzami, instytutami, studentami czy różnego typu jednostkami działającymi w ramach tego uczelnianego organizmu pozwoliły nam zanurzyć się w marce Uniwersytetu Pomorskiego naprawdę głęboko i poznać ukryte czasem insighty. Ankiety, które przeprowadziliśmy wśród studentów i pracowników uczelni oraz warsztaty strategiczne wygenerowały cenne informacje, które przekładają się na konkretne narzędzia.
Przed nami jeszcze masa projektowania i pracy koncepcyjno-strategicznej, jej pełny efekt zobaczycie w ciągu najbliższych miesięcy. Natomiast Uniwersytet Pomorski w Słupsku musi iść do przodu komunikując się skutecznie. Dziś prezentujemy ułamek naszej pracy w postaci nowego logo, znaku uroczystego i części identyfikacji wizualnej uczelni.
O rebrandingu Akademii Pomorskiej z 2018 r. możecie przeczytać
tutaj.
#TeamRio:
Marek Guziński
Marta Zarzycka
Izabela Bojanowska-Guz
Marcin Zgórski
Client:
Uniwersytet Pomorski