Pomysł oparty został na idei łączenia, zlewania i przenikania się tematów, poglądów, idei, oddając klimat letnich eventów skąpanych w wakacyjnym słońcu. Nowa identyfikacja płynnie łączy nowe podejście z tym, co dotychczas reprezentowała, tak, aby w dalszym ciągu i bez wątpliwości była rozpoznawalna jako marka Media i Sztuka.
Odświeżona paleta kolorystyczna oraz prosta, ale charakterystyczna typografia, odzwierciedlają zarówno powagę poruszanych tematów, jak i luźną, wakacyjną atmosferę letniego festiwalu w Darłowie. Nowa oprawa graficzna festiwalu dodała wydarzeniu świeżości, wnosząc nową energię i zapewniając uczestnikom wyjątkowe doświadczenia.
Tegoroczne hasła przewodnie to: ciekawość, inspiracja oraz motywacja i działanie. Ciekawość była motorem do zadawania pytań i wyjścia z domu, inspiracje płynęły z rozmów, spotkań i kultury, a motywacja prowadziła do działania.
Festiwal to nie tylko inspirujące spotkania z wyjątkowymi gośćmi, którzy dzielili się swoimi historiami. Program obfitował w warsztaty i debaty na różnorodne tematy – od najważniejszych książek 2023 roku, przez wydarzenia społeczne i polityczne, po ochronę środowiska, kwestie kobiet, podróże i wspomnienia z czasów PRL-u. Nie zabrakło także strefy relaksu i rozrywki dla małych i dużych.
12. edycję festiwalu zaszczycili swoją obecnością wyjątkowi goście, m.in. Martyna Wojciechowska, Maciej Stuhr, autorka Elżbieta Cherezińska, a także Matylda, której koncert zakończył tegoroczną edycję.
Więcej o tegorocznej edycji przeczytanie na Facebooku Media i Sztuka
O pracy nad identyfikacją wizualną Festiwalu Media i Sztuka w 2022 r. możecie przeczytać tutaj.
I oczywiście do zobaczenia za rok!