Dzień dobry!
Jesteśmy dumni z naszych projektów. 
cover_crestbrick.jpg

Crestbrick

Istotą marki Crestbrick jest budowanie globalnej zaangażowanej i świadomej społeczności inwestorów, którzy swoimi działaniami tworzą długotrwały i pozytywny wpływ na rozwój rynków nieruchomości. Rozumieją globalne wyzwania i trendy, co prowadzi do innowacyjnych rozwiązań i efektywnych działań.
gn-cv-web-v2.png

Gastro Ninja

Aplikacja Gastro Ninja odświeża gastronomiczne doznania, budując więź między restauracjami, a ich gośćmi poprzez lojalność i wsparcie dla lokalnej kuchni.
COVER-min.jpg

SUWAŁKI - rebranding

W zaprojektowanej identyfikacji wizualnej nawiązujemy w niej do suwalskiej pogody ducha. Pokazujemy na różne sposoby jakie są Suwałki, a "pogodne" jest określeniem parasolowym, w którym kryje się wiele innych cech - bo Suwałki są też przyjazne, gościnne i energiczne.
cover_potegowo.jpg

GMINA POTĘGOWO

To, co czyni Gminę Potęgowo wyjątkową na tle innych gmin w kraju to odnawialne źródła energii. Od wielu lat władze konsekwentnie inwestują w ich rozwój i są otwarte na inicjatywy w tym zakresie.
cover_misz.jpg

Festiwal Media i Sztuka - refreshing

Naszym zadaniem było odświeżenie oprawy wizualnej tegorocznej edycji festiwalu, który w 2022 roku, po dwuletniej przerwie, przeszedł gruntowny rebranding wypracowany przez nas wspólnie z organizatorami.
bor-02-cv.png

BORMECH

Jak pokazać stabilną, rodzinną firmę, kojarzącą się dotychczas wyłącznie ze zbiornikami LPG jako nowoczesnego gracza na rynku usług w zakresie stali? To zadanie dla Rio - nie tylko w kontekście wizualnym, ale też strategicznym.
cover_slowik2.jpg

GRUPA SŁOWIK

Rebranding Grupy Słowik - specjalistów z zakresu ortopedii i profilaktyki zdrowotnej stopy. Ich produkty, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, pomagają zminimalizować dyskomfort i ból oraz poprawić standard życia.
up-cover-www.png

UNIWERSYTET POMORSKI W SŁUPSKU

Branding i strategia komunikacji dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku po zmianie statusu z Akademii.
cover_Fragnar_www.jpg

FRAGNAR

Branding Fragnara - nowej marki na rynku naturalnych gryzaków dla psów. Koncept stworzony z myślą o czworonożnych przyjaciołach właścicieli.
COVER_2.gif

MEDIA I SZTUKA - FESTIWAL W DARŁOWIE

Identyfikacja wizualna festiwalu Media i Sztuka - eventu, który co roku gromadzi wybitnych przedstawicieli kultury, mediów i polityki oraz tłumy publiczności.
1_coverr.png

DORAM DESIGN

Rebranding Doram design - polskiej manufaktury, w której powstają najlepszej jakości, ręcznie wykończone meble ogrodowe.
cover.png

WEINHEIMER LEDER

Rebranding dla Weinheimer Leder - producenta skór cielęcych najlepszej jakości, przeznaczonych do produkcji obuwia i galanterii skórzanej.
002_stako.jpg

STAKO

Stako to światowy lider w produkcji samochodowych zbiorników LPG.
002_milarex.jpg

MILAREX

Milarex to potentat z branży przetwórstwa ryb. Działa na rynku globalnym zaopatrując największe sieci handlowe.
Czarni_slupsk.gif

CZARNI SŁUPSK

Czarni to Wy - identyfikacja wizualna drużyny koszykarskiej z naszego miasta.
kafelek-Kegar.jpg

KEGAR

Rebranding garbarni Kegar, miejsca z bogatą historią, sięgającą 1867 roku.
SLUPSK_1.gif

SŁUPSK

Słupsk - identyfikacja wizualna, która wyznaczyła kierunek dla wielu polskich miast.
AP.jpg

AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU

Nowoczesna identyfikacja wizualna powstała, by zerwać z łatką przestarzałej uczelni pedagogicznej.
Koszalin_1.jpg

KOSZALIN

Logo i identyfikacja wizualna miasta Koszalin - Centrum Pomorza.
piny.gif

TRZY FALE

Rebranding i kampania dla najbardziej kontrowersyjnego parku wodnego w Polsce.
007_solveo.png

SOLVEO

Solveo Advisory to firma konsultingowa z branży finansowej.
12.png

WE CARE™˘ dla HTL S.A.

Program informacyjny, poświęcony cukrzycy. Prewencja, diagnostyka i leczenie.
008_Apion.jpg

Apion Nieruchomości - identyfikacja wizualna

System identyfikacji wizualnej firmy Apion zajmującej się przekształcaniem i kreowaniem wyjątkowych nieruchomości.
Wiosna.jpg

WIOSNA

System identyfikacji wizualnej, jakiego jeszcze nie było na polskiej scenie politycznej.
001_figura.png

FIGURA DEVELOPMENT

Koncepcja marki dewelopera i przełożenie jej na system identyfikacji wizualnej.
dark_long_logo_small.gif

DUNE RESORT

Dune Mielno to spektakularny kompleks 330 luksusowych apartamentów.
cover_www.gif

NORTH.PL

Rebranding największego w Polsce sklepu z częściami RTV i AGD.
002_plantule.jpg

PLANTULE

Lokalna manufaktura, ekologiczne materiały, naturalne piękno i minimalistyczna forma - to cechy poduszek Plantule.
gif-ikonki-poziomo.gif

SZKOŁA ADVENTURE

System identyfikacji wizualnej, który odzwierciedla innowacyjne podejście do nauczania.
Jakubowscy.jpg

PIEKARNIA JAKUBOWSCY

Gruntowny rebranding piekarni. Nowe pokolenie i nowe podejście do biznesu, ale receptury tradycyjne.
DOMIN.jpg

PIEKARNIA DOMIN

Rebranding jednej z największych piekarni na Pomorzu Środkowym.
cover.png

USTKA

Logo i identyfikacja wizualna nadmorskiego kurortu.
Wloclawek_1.gif

WŁOCŁAWEK

Komunikacja procesu rewitalizacji Śródmieścia Włocławka.
cover.png

Sierakowice

Logo i identyfikacja wizualna dla gminy Sierakowice na Kaszubach.
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami. 10rzeczy.png
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021