Dzień dobry!
Jesteśmy dumni z naszych projektów.
Prace
O nas
Referencje
Insights
Kontakt
en
pl
en
Prace
Branża
Klient
Miasta
Instytucje
Produkcja
Sport
Rozrywka
Moda
FMCG
Nieruchomości
Spożywcza
Doradztwo
Edukacja
Zdrowie
Sprzedaż
AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU
APION
CZARNI SŁUPSK
DUNE RESORT
FIGURA DEVELOPMENT
KEGAR
KOSZALIN
DARŁOWO
MILAREX
NORTH
PLANTULE
SŁUPSK
SOLVEO
STAKO
TRZY FALE
WE CARE
WIOSNA
Crestbrick
Istotą marki Crestbrick jest budowanie globalnej zaangażowanej i świadomej społeczności inwestorów, którzy swoimi działaniami tworzą długotrwały i pozytywny wpływ na rozwój rynków nieruchomości. Rozumieją globalne wyzwania i trendy, co prowadzi do innowacyjnych rozwiązań i efektywnych działań.
Gastro Ninja
Aplikacja Gastro Ninja odświeża gastronomiczne doznania, budując więź między restauracjami, a ich gośćmi poprzez lojalność i wsparcie dla lokalnej kuchni.
SUWAŁKI - rebranding
W zaprojektowanej identyfikacji wizualnej nawiązujemy w niej do suwalskiej pogody ducha. Pokazujemy na różne sposoby jakie są Suwałki, a "pogodne" jest określeniem parasolowym, w którym kryje się wiele innych cech - bo Suwałki są też przyjazne, gościnne i energiczne.
GMINA POTĘGOWO
To, co czyni Gminę Potęgowo wyjątkową na tle innych gmin w kraju to odnawialne źródła energii. Od wielu lat władze konsekwentnie inwestują w ich rozwój i są otwarte na inicjatywy w tym zakresie.
Festiwal Media i Sztuka - refreshing
Naszym zadaniem było odświeżenie oprawy wizualnej tegorocznej edycji festiwalu, który w 2022 roku, po dwuletniej przerwie, przeszedł gruntowny rebranding wypracowany przez nas wspólnie z organizatorami.
BORMECH
Jak pokazać stabilną, rodzinną firmę, kojarzącą się dotychczas wyłącznie ze zbiornikami LPG jako nowoczesnego gracza na rynku usług w zakresie stali? To zadanie dla Rio - nie tylko w kontekście wizualnym, ale też strategicznym.
GRUPA SŁOWIK
Rebranding Grupy Słowik - specjalistów z zakresu ortopedii i profilaktyki zdrowotnej stopy. Ich produkty, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, pomagają zminimalizować dyskomfort i ból oraz poprawić standard życia.
UNIWERSYTET POMORSKI W SŁUPSKU
Branding i strategia komunikacji dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku po zmianie statusu z Akademii.
FRAGNAR
Branding Fragnara - nowej marki na rynku naturalnych gryzaków dla psów. Koncept stworzony z myślą o czworonożnych przyjaciołach właścicieli.
MEDIA I SZTUKA - FESTIWAL W DARŁOWIE
Identyfikacja wizualna festiwalu Media i Sztuka - eventu, który co roku gromadzi wybitnych przedstawicieli kultury, mediów i polityki oraz tłumy publiczności.
DORAM DESIGN
Rebranding Doram design - polskiej manufaktury, w której powstają najlepszej jakości, ręcznie wykończone meble ogrodowe.
WEINHEIMER LEDER
Rebranding dla Weinheimer Leder - producenta skór cielęcych najlepszej jakości, przeznaczonych do produkcji obuwia i galanterii skórzanej.
STAKO
Stako to światowy lider w produkcji samochodowych zbiorników LPG.
MILAREX
Milarex to potentat z branży przetwórstwa ryb. Działa na rynku globalnym zaopatrując największe sieci handlowe.
CZARNI SŁUPSK
Czarni to Wy - identyfikacja wizualna drużyny koszykarskiej z naszego miasta.
KEGAR
Rebranding garbarni Kegar, miejsca z bogatą historią, sięgającą 1867 roku.
SŁUPSK
Słupsk - identyfikacja wizualna, która wyznaczyła kierunek dla wielu polskich miast.
AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU
Nowoczesna identyfikacja wizualna powstała, by zerwać z łatką przestarzałej uczelni pedagogicznej.
KOSZALIN
Logo i identyfikacja wizualna miasta Koszalin - Centrum Pomorza.
TRZY FALE
Rebranding i kampania dla najbardziej kontrowersyjnego parku wodnego w Polsce.
SOLVEO
Solveo Advisory to firma konsultingowa z branży finansowej.
WE CARE™˘ dla HTL S.A.
Program informacyjny, poświęcony cukrzycy. Prewencja, diagnostyka i leczenie.
Apion Nieruchomości - identyfikacja wizualna
System identyfikacji wizualnej firmy Apion zajmującej się przekształcaniem i kreowaniem wyjątkowych nieruchomości.
WIOSNA
System identyfikacji wizualnej, jakiego jeszcze nie było na polskiej scenie politycznej.
FIGURA DEVELOPMENT
Koncepcja marki dewelopera i przełożenie jej na system identyfikacji wizualnej.
DUNE RESORT
Dune Mielno to spektakularny kompleks 330 luksusowych apartamentów.
NORTH.PL
Rebranding największego w Polsce sklepu z częściami RTV i AGD.
PLANTULE
Lokalna manufaktura, ekologiczne materiały, naturalne piękno i minimalistyczna forma - to cechy poduszek Plantule.
SZKOŁA ADVENTURE
System identyfikacji wizualnej, który odzwierciedla innowacyjne podejście do nauczania.
PIEKARNIA JAKUBOWSCY
Gruntowny rebranding piekarni. Nowe pokolenie i nowe podejście do biznesu, ale receptury tradycyjne.
PIEKARNIA DOMIN
Rebranding jednej z największych piekarni na Pomorzu Środkowym.
USTKA
Logo i identyfikacja wizualna nadmorskiego kurortu.
WŁOCŁAWEK
Komunikacja procesu rewitalizacji Śródmieścia Włocławka.
Sierakowice
Logo i identyfikacja wizualna dla gminy Sierakowice na Kaszubach.
Zmagasz się z briefem?
Przed Twoją organizacją stoją duże wyzwania?
Możemy Ci pomóc.
Porozmawiaj z nami.
zadzwoń, napisz
+48 59 307 00 06
biuro@riocreativo.pl
Rio Creativo Sp. z o.o.
Mickiewicza 26/2
76-200 Słupsk
#TeamRio
#SłupskaRobota
Rio Creativo © 2021
Privacy Policy