TRZY FALE

Lata temu władze miejskie postanowiły wybudować w Słupsku aquapark. Po dekadzie perypetii inwestycyjno-organizacyjnych, w lipcu 2019 roku nastąpiło długo oczekiwane otwarcie.

Niestety, przez pierwszych 12 miesięcy funkcjonowania Trzy Fale nie stały się tak ważnym punktem na mapie miasta, jak oczekiwano. Nadszedł więc czas na „odczarowanie” tego miejsca i szerokie zakomunikowanie jego oferty, która jest przecież bogata i nie ogranicza się do kilku basenów i zjeżdżalni wodnych. Nadszedł więc czas na rebranding i połączoną z nim kampanię.

Trzy Fale, oprócz klasycznych atrakcji parku wodnego, zapraszają również do strefy rehabilitacji, spa i fitness. W kompleksie znajdziemy restaurację i przestrzeń konferencyjną przystosowaną do organizacji mniejszych i większych eventów. Słupski aquapark jest więc zdecydowanie czymś więcej, niż tylko kolejną pływalnią miejską i właśnie to chcieliśmy silniej zaakcentować przy tworzeniu nowej identyfikacji.

Mnogość atrakcji parku wodnego odzwierciedla szeroka paleta barw, jaką zastosowaliśmy. Kolory i ich połączenia zaskakują świeżością, emanują pozytywną energią, zapraszają do aktywności. Całość koncepcji dopełnia nowy font, opływowymi kształtami nawiązujący do sygnetu i ogólnego motywu wody, który w naturalny sposób jest tutaj motywem wiodącym.

Zanim Trzy Fale zyskały nową oprawę wizualną, poświęciliśmy dużo czasu na przeanalizowanie priorytetów i struktury nowej komunikacji. Jednym z założeń było wkroczenie do przestrzeni miejskiej z billboardową kampanią teaserową. Postanowiliśmy zrobić to impaktowo, wysyłając zwięzłe, intuicyjne komunikaty. Realizację poprzedziła dedykowana sesja zdjęciowa, w której w role modeli wcielili się mieszkańcy miasta. W ten sposób zasygnowaliśmy, że Trzy Fale to miejsce spotkań dla osób w każdym wieku i preferujących różne aktywności.

Mamy nadzieję, że między innymi dzięki naszej pracy, park wodny Trzy Fale ugruntuje swój wizerunek miejsca z potencjałem i szeroką gamą atrakcji.