Piekarnia Domin

Piekarnia Domin jest jedną z największych w naszym regionie – czyli Pomorzu Środkowym. To marka silnie zakorzeniona w świadomości klientów. Jest obecna na rynku od długiego czasu, a sklepy firmowe i asortyment są obecne w najczęściej odwiedzanych miejscach.

Historia tego projektu rozpoczęła się w czasie, kiedy klient skontaktował się z nami w sprawie odświeżenia opakowań na pieczywo. Pierwsze spotkanie, rozmowa i późniejsze konsultacje na temat funkcjonowania piekarni przyniosły jednak wspólny wniosek, że najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie w pierwszej kolejności odświeżenia logo i identyfikacji wizualnej. Rebranding stał się koniecznością, ponieważ dotychczasowe, przestrzenne i wielokolorowe logo było co prawda łatwo kojarzone, zarówno z opakowań, jak i szyldów, czy samochodów firmowych, ale mocno odbiegło już od aktualnych trendów.

Aby wykorzystać kapitał wizualny marki i jej dużą rozpoznawalność, w przy pracy nad logo nie mogliśmy odejść za daleko od dotychczasowych założeń i stylistyki. Podjęliśmy decyzję o pozostawieniu podobnych kolorów i układu logo, upraszczając sam znak. Dodatkowo zaplanowaliśmy elementy towarzyszące identyfikacji wizualnej, m.in. pattern obecny na opakowaniach.
Dalsze prace przyniosły również serię opakowań na pieczywo i wyroby ciastkarskie, a także responsywną stronę www, którą możecie zobaczyć pod adresem www.domin.com.pl

 

Zobacz także: