Figura Development

Figura Development to firma z aspiracjami, która odważnie wkroczyła na prężny rynek koszalińskich nieruchomości. Aby klienci i mieszkańcy skuteczniej mogli utożsamiać inwestycje z marką Figura, postawiono przed nami zadanie stworzenia koncepcji marki i przełożenia jej na system identyfikacji wizualnej.

Profesjonalizm w każdym calu

Rodzinna firma, jaką jest Figura Development stawia przede wszystkim na jakość swoich przedsięwzięć i tego samego oczekiwano od koncepcji nowej marki. Misją firmy jest budowa wysokiej jakości nowoczesnych mieszkań oraz apartamentów, które zapewniają zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo. Dbają o każdy detal, selekcjonując najlepsze materiały z kraju i zagranicy. To wszystko składa się na budynki, które z pewnością będą należeć do najbardziej estetycznych, a przy tym funkcjonalnych w Koszalinie. To praktyczne podejście wykorzystaliśmy tworząc responsywną stronę www, dzięki czemu każdy przechodzący obok inwestycji Figura Development, może błyskawicznie zapoznać się z ofertą firmy na urządzeniu mobilnym. Pozostałe elementy symbolizują wysoki standard usług inwestora, a spójny projekt oddaje jasno określony kierunek, który obrali tworząc swoje pierwsze mieszkania.

 

 

 

 

Długofalowy projekt

Innym wyznacznikiem działań dewelopera jest kompleksowość. Trafiają do osób, które traktują mieszkanie jako inwestycję lub szukają spokojnej przyszłości dla swojej rodziny na długie lata. Zapewniają opiekę w zakresie całego procesu zakupowego oraz gwarancję i opiekę posprzedażową. Aby odzwierciedlić aspiracje Figura Development, zadbaliśmy o najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej, które wiążą się z premierową inwestycją Grunwaldzka 14. Celem Figura Development jest osiągnięcie statusu lidera na koszalińskim rynku nieruchomości. Tworząc poszczególne elementy jak logo oraz strona internetowa, koncentrowaliśmy się na ponadczasowym wymiarze projektu, który podobnie jak realizacje deweloperskie, będzie spełniał swoją funkcję przez wiele lat. Cieszymy się, że możemy współuczestniczyć w rozwoju tej marki, która niebawem będzie rozpoznawana nie tylko na rynku lokalnym.