Czarni Słupsk

Czarni Słupsk to mocna i silnie związana z miastem marka. Wśród polskich kibiców koszykówki i boksu Czarni znani są ze swojego ambitnego podejścia do rozgrywek. Rzucają wyzwania nawet najbardziej wymagającym rywalom. Rio Creativo od początku swojego istnienia wspiera słupską koszykówkę. Dlatego naturalne było dla nas zaangażowanie się w tworzenie marki STK Czarni Słupsk. Choć dla Czarnych stworzyliśmy już wiele projektów i do każdego z nich podchodziliśmy z wielką ekscytacją ten był szczególnie ważny. Rio Creativo żyje rytmem koszykarskiego widowiska. To dzięki słupskiej drużynie i spotkaniom w Hali Gryfia pokochaliśmy basket. Kiedy przez moment zabrakło koszykówki w naszym mieście odczuwaliśmy pustkę. Dziś, kiedy powróciła jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do odzyskania przez Czarnych należnej im pozycji.

Klasyczny wygląd i pewność siebie

Nowa identyfikacja „Czarni to Wy” wywodzi się z dobrze nam znanych obrazów i emocji: od momentów z boiska, kibiców pełnych pasji do koszykówki, ich czerwonej energii dopingu, poprzez ruch w koszykówce, po tradycje koszykarskie w Słupsku, znaki pierwszych herbów i oczywiście nazwę Czarni, która spina to wszystko. Nowe logo jest klasyczne i symbolizuje dążenie klubu do osiągnięcia konkretnych celów. Nowa identyfikacja klubu ma go wzmocnić, rezonować z otoczeniem. Warto podkreślić, że „Czarni to Wy” to nie tylko sport, koszykówka od dzieci po I-ligę, wygrane i przegrane, ale przede wszystkim społeczność wokół i różne pasjonujące historie kibiców splecione z drużyną.

Cieszymy się, że do naszych partnerów dołączyła agencja Rio Creativo. To profesjonaliści, którym bez najmniejszych oporów powierzyliśmy naszą nową identyfikację. Przekonali nas swoją miłością do basketu, ale przede wszystkim wysokim poziomem prac. Jestem przekonany, że w pod tym względem Czarni Słupsk wciąż będą w koszykarskiej czołówce w Polsce.” – mówi prezes STK Czarni, Michał Jankowski.