On the Polish coast, Dune Resort is the equivalent of luxury.
Located just by the seaside promenade, the spectacular building complex of 330 apartments has a direct access to sandy beaches. One cannot help but picture the summer mansions of the Cote d’Azur or the ones in the sunny state of California. The project is run by a Norwegian investor – Frimus Group.
Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która podkreśli unikatowość i prestiż tego miejsca.
Największą barierę w projekcie stanowił fakt, iż Dune Resort zarządzany jest przez kilku niezależnych operatorów. Każdy z nich prowadził odrębną politykę cenową, na własny sposób kreował markę resortu, w rezultacie obiekt przedstawiany był inaczej na różnych materiałach promocyjnych, często z użyciem innych znaków, a oferta skierowana była do bardzo rozproszonej grupy klientów. Wprowadzało to komunikacyjny chaos i rozmycie postrzegania obiektu.
Punktem zwrotnym były warsztaty strategiczne, w trakcie których dopracowane zostały szczegółowe oczekiwania odnośnie procesu pozycjonowania marki Dune. Wspólnie z przedstawicielami klienta określiliśmy big idea czyli esencję marki: Dune to nie tylko…
Dune jest miejscem, w którym wrażliwy obserwator zauważy przenikanie pozornie sprzecznych substancji, idei i materii. Natura spotyka się z nowoczesną architekturą. Elementy ziemi i wody łączą się ze sobą w towarzystwie powietrza. Pasja idzie w parze z chłodną kalkulacją i z prostotą. Eklektyzm jest obecny wszędzie, a Dune pozostaje zrównoważonym miejscem otwartym na różne style.
Charakterystyczny wygląd naszej koncepcji został stworzony przez efekt rozmycia zdjęć nadbrzeżnych krajobrazów. Jasne kolory dają tylko zarys tego, co jest dalej… woda, piasek, morska bryza; wszystko to gdzieś jest spowite tajemniczą mgłą lub pokryte dyskretną zasłoną ciszy lub niedoskonałej pamięci; Dune jest świętem, wypoczynkiem, radością dla zmysłów i czystej przyjemności.